Hertz vervangt autosleutel door RFID

Het autoverhuurbedrijf Hertz voert een proef uit waarbij autosleutels overbodig worden gemaakt door RFID. Zestig vaste klanten van de vestiging op het vliegveld van Nice, Frankrijk, zijn voorzien van vaste-klantenkaarten met RFID-chip.. De proef wordt uitgevoerd in samenwerking met Air France. “De drijfveer achter dit project is om klanten van Hertz en Air France een meer naadloze reiservaring te bezorgen”, aldus David Trimm, vice president business systems bij Hertz Europe.

Het hele artikel vindt u op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech.nl, die vandaag verschijnt. Abonneren kan gratis.
Andere blikvangers in de nieuwsbrief:

- Chatten als verkooptruc
- LEE en Bijenkorf: etalage is virtuele realiteit
- CIO Wall Mart steunt RFID
- Etalage verkoopt Ralph Lauren

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!