2,2% meer omzet voor Ahold

Het Zaanse Ahold heeft in het tweede kwartaal een geconsolideerde netto-omzet van 10,5 miljard euro. Dat is ongeveer evenveel als in dezelfde periode vorig jaar. Als wisselkoerseffecten buiten beschouwing worden gelaten, dan laat Ahold een netto-omzet zien die met 2,2 procent is gestegen.

Albert Heijn was de afgelopen drie maanden een hoogvlieger in de Ahold-portefeuille. De netto-omzet steeg met 8,8 procent tot anderhalf miljard euro. Ook Schuitema (plus 4,4 procent), de activiteiten in Centraal-Europa (2,7 procent), US Foodservice (2,3 procent), en Shop & Shop/Giant Landover lieten een hogere omzet zien. Giant-Carlisle/Tops boekte juist 3,9 procent minder omzet.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!