Walt Disney realiseert droomwist Gepubliceerd op 10 augustus 2006 om 00:00 Walt Disney meldt over het afgelopen kwartaal een nettowinst van 2,23 miljard dollar. Dat is aanmerkelijk meer dan de 811 miljoen die het Amerikaanse mediaconglomeraat vergaarde. Zowel de film- als de themaparkactiviteiten presteerden voorbeeldig.
Premium 'Diverse kandidaten voor overname Bristol' De kandidaten zullen in de komende weken geëvalueerd worden. 1 minuut
Premium The Avocado Show: het marketingsprookje dat barstte Een mediacircus waar menig marketeer zijn trukendoos voor ondersteboven keert: The Avocado Show was jarenlang een enorme hit, tot het deze week zelf zijn faillissement aanvroeg. Dit is de opkomst (en ondergang) van een Amsterdamse droom. 6 minuten
Premium Video: Waarom outletcentra het toch moeilijk hebben Ondanks de populariteit hebben verschillende outletcentra het moeilijk. Hoe komt dat? 1 minuut
Premium RetailTech: Rondrijdende retailmedia en online nieuwe schoenen passen RetailTrends geeft wekelijks een overzicht van drie opvallende innovaties uit binnen- en buitenland. Deze week: Albert Heijn, Etsy en Vans. 2 minuten
Oprichter Mister Spex stopt na 16 jaar als ceo Dirk Graber zegt dat het tijd is om het stokje over te dragen. 2 minuten
Luxemerken Armani en Dior verdacht van uitbuiting Medewerkers van toeleveranciers zouden te weinig betaald krijgen en de werkomstandigheden zouden niet in orde zijn. 1 minuut
Reacties 0