Tesco mist deadline waakhond

Tesco lijkt niet happig op het onderzoek van de Britse mededingingsautoriteit naar de supermarktbranche. De Britse retailmarktleider heeft de eerste deadline van de waakhond gemist. Het had afgelopen week een uitgebreide vragenlijst van de Competition Commission, dat het al in juli had ontvangen, moeten inleveren.

De 24 pagina’s lange enquête bevat 131 vragen, over de algehele bedrijfsstrategie en gedetailleerde kwesties, zoals het aantal medewerkers en het aantal uren dat de winkels geopend waren sinds mei 2001. Twee andere belangrijke partijen, Asda en Sainsbury’s, waren wel op tijd met het beantwoorden van de vragen. Naar verwachting zal het onderzoek in oktober volgend jaar afgerond zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!