Hans Schreuder lanceert nieuw merk

Hans en Irene Schreuder verkochten zes jaar geleden hun cosmeticamerk aan Biodermal, nu komen ze terug met een nieuwe lijn. Het nieuwe merk, dat er over vier jaar “moet staan” in ons land, heet simpelweg Drs. Hans Schreuder.

Irene Schreuder-Tjoa, verantwoordelijk voor marketing en pr, over die naam: “Ik ben ervan overtuigd dat de merken met de naam van de persoon die erachter staat, de toekomst hebben. Mensen die ons product kopen, weten gelijk dat er een autoriteit achter staat. Want dat is mijn man.”

Drs. Hans Schreuder zal, zoals de naam doet vermoeden, een cosmeticalijn worden zonder poespas. Hans Schreuder zelf: “Ik ben een man van de dagelijkse praktijk. Ik doe mijn inspiratie op door onbevangen naar de werkelijkheid van alledag te kijken.” Hij geeft als voorbeeld: “Haver wordt van oudsher in babybadjes gebruikt ter bestrijding van een droge huid. Ik eet veel haver, en dat heeft een goede uitwerking op mijn huid. Dat ben ik gaan toepassen in een vochtregulerende bodycrème.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!