“We hebben bewust vooraf een buzz gecreëerd”, geeft marketingdirecteur Glenn Balak aan in De Telegraaf. Diesel staat bekend om haar spraakmakende campagnes. Volgens Balak is het niet hun doel om mediaexposure te halen met de campagnes, maar juist om te communiceren met de consument. “We willen consumenten prikkelen, maar ondertussen geen karikatuur van onszelf worden. Dat luistert soms heel nauw.”
Meer Update in het augustusnummer van RetailTrends:
- Super de Boer wordt groen
- Politie komt later
- Duurzame melk
- Consument koopt weer
- Groenteprijzen omhoog
- Poolse winkel
- Jat Blokker van HEMA?
- Heemskerk in ijskast
- Ahold behoudt kroontje
- Nieuw winkelkanaal op tv
- Toeslag creditcards
De gehele rubriek Update is te lezen in het augustusnummer van RetailTrends
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt vrijblijvend een proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Reacties 0