Verhoeven, de mobiele marketeer

Reclame voor 'Zwartboek', de nieuwe film van Paul Verhoeven, komt ook op het web en op mobiele telefoons. Het Filmbedrijf opent zelf mobiele websites die cinefielen informeren, zonder de portalen van KPN en Vodafone te gebruiken.

Het hele artikel vindt u op de website en in de wekelijkse nieuwsbrief van RetailTech.nl, die vandaag verschijnt. Abonneren kan gratis.
Andere blikvangers in de nieuwsbrief:

- Schuitema volgt groenten met RFID
- Narrowcasting: mind the gap
- RFID-polsband voor bezoekers vakantiepark
- Software onderscheidt parfum en bom
- Staking treft eBay

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!