Corio ziet Turkije als vijfde thuismarkt

Vastgoedorganisatie Corio ziet Turkije als de belangrijkste nieuwe markt. Het land moet na Nederland, Frankrijk, Italië en Spanje de vijfde thuismarkt worden. Vooral het ontwikkelen van nieuwe winkelcentra en het kopen van grondposities heeft de belangstelling van Corio. Bestaande winkelcentra overnemen staat daarentegen laag op het verlanglijstje.

Topman Jan de Kreij: “Wij zijn positief over Turkije, en dan met name over grote steden als Istanbul en Ankara. Er zijn daar prachtige nieuwe wijken gebouwd, maar mooie winkelcentra zijn er vaak nog niet. We zijn van plan de komende jaren vijfhonderd miljoen euro in Turkije te investeren.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!