AH wil klanten binden met busjes

Albert Heijn ziet in vervoer met busjes een nieuw wapen om klanten aan zich te binden. Pendeldiensten zouden klanten, indien een filiaal sluit door bijvoorbeeld brand of verbouwing, moeten vervoeren naar een ander filiaal.

Een woordvoerster: “We hebben het nu een paar keer gedaan en de reacties zijn positief.” De pendelbus werd voor het eerst ingezet bij de Albert Heijn-vestiging aan het Bos en Lommerplein in Amsterdam. Wegens instortingsgevaar hebben winkels aan dat plein noodgedwongen hun deuren moeten sluiten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!