Beiersdorf gaat complete Nivea-assortiment in aparte shops aanbieden

Beiersdorf AG is in een aantal warenhuizen in Duitsland aan het testen met de verkoop van het complete assortiment Nivea-producten in een aparte afdeling. Het assortiment van deze Nivea-winkeltjes bestaat uit ongeveer 500 producten van het merk. Deskundigen, zogenaamde Beraterinnen, adviseren klanten in de shops uitgebreid over alle producten van Nivea. De eerste testresultaten wijzen uit dat vooral de verkoop van producten voor gezichtsverzorging en make-up dankzij deze vorm van presentatie fors toeneemt. De warenhuizen zeggen blij te zijn met de extra toestroom van, grotendeels nieuwe, klanten. Beiersdorf heeft al aangekondigd de Nivea-Shops ook buiten Duitsland te gaan opzetten. Verder experimenteert de fabrikant met een Blaue-Wand-Systeem, waar de Nivea-producten zonder adviseurs gepresenteerd worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!