Prijzenoorlog heeft geen effect op marktaandeel Albert Heijn

Albert Heijn is ruim een jaar geleden met de prijzenoorlog in de supermarktsector begonnen. Dit heeft niet geleid tot een groter marktaandeel. Volgens Dick Boer, directievoorzitter van Albert Heijn, is het marktaandeel van AH over het eerste halfjaar van 2004 uitgekomen op 26,7 procent. Dit is gelijk aan dat van de eerste zes maanden van 2003. Uit de cijfers van Albert Heijn blijkt, dat het marktaandeel gedurende dit eerste halfjaar van 2004 per periode is gedaald, van 27,5 procent in periode 1 naar 26,2 procent in periode 6.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!