Webshoppers kijken eerst, kopen later

Als consumenten op een online reisadvertentie doorklikken, gaan ze lang niet altijd tijdens dezelfde sessie over tot een aankoop. Het boeken van een reis gebeurt pas in een later stadium. Dat concludeert Media Contacts Nederland naar aanleiding van eigen onderzoek. Eerder toonde een soortgelijk onderzoek in Groot-Brittannië soortgelijke resultaten.

Toch gaat nog altijd ruim de helft (52,4 procent) van de mensen die online een reisadvertentie aanklikken, binnen een uur en binnen dezelfde klik over tot een boeking.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!