Doe-het-zelf franchiseketen Decokay groeit naar 40 deelnemers
Gepubliceerd op 9 december 2004 om 00:00
Eind 2004 telt de franchiseformule van dhz-keten Decokay 40 deelnemers. De groei wordt mogelijk gemaakt door een dynamisch inspelen op trends, een professionele uitstraling en goede service. De Decokay-formule omvat een breed en diep assortiment verf, behang, zonwering, gordijnen en vloerbedekking. De keten verkoopt zowel de Decokay Thuismerk-collectie als A-merken. Onder de franchiseformule van Decokay kunnen alle deelnemende bedrijven hun marketingstrategie afstemmen op de eigen klanten. Deelnemers krijgen de ruimte om naast een basiscollectie producten aan te bieden die aansluiten bij de vraag ter plekke. De klant waardeert de goede sfeer in de Decokay-winkels. De afstand tussen management en personeel is klein en de werknemers zijn enthousiast en deskundig. Klanten zijn bovendien trouw door het uitgebreide servicebeleid van de keten. Die omvat onder meer een thuisservice die de aankoopbeslissing vereenvoudigt, gratis uitleen van behangtafel en behangafstomer, behangboeken die klanten mee naar huis kunnen nemen, een eigen montageservice, kleuradviezen en gratis opmeten van zonwering, gordijnen en tapijt.
Reacties 0