59% Britten zoekt online naar artikelen

Het op het web zoeken naar informatie over producten is bijzonder ingeburgerd in Groot-Brittannië. Bijna zes op de tien Britten (59 procent) doet dit. De kansen die dit biedt, worden nog onvoldoende benut door multi-channelverkopers, aldus Jupiter Research.

Zo zouden prijs- en productinformatie en aanbiedingen beter vindbaar moeten zijn op het web, om mensen naar de ‘bricks-winkel’ te lokken. Dat effect wordt bovendien versterkt als de producten die in de fysieke winkel te koop zijn, ook digitaal te bezichtigen zijn. De conclusie van de onderzoekers: retailers zullen alleen optimaal voordeel behalen als ze alle kanalen benutten voor hun multi-channelstrategie, in plaats van zich te focussen op een enkel kanaal.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!