Esprit Home breidt shop-in-the-shop en identity corner-formules in Europa uit

Esprit Home, het interieurconcept van modemerk Esprit, verkoopt met veel succes artikelen in stand-alone winkels. Sinds enige tijd is het bedrijf ook actief als shop-in-the-shop en identity corner-formule. Inmiddels zijn er twaalf locaties met deze formules in Duitse en Belgische warenhuizen, meubelzaken in Wenen, Salzburg, Nurnberg en Berlijn en speciaalzaken als Nijhof in Baarn. Bervision, een joint venture van B&C International en het Duitse Stoeckel & Grimmler, treedt op als licentiehouder van Esprit Home in 28 landen. Bervision streeft ernaar in 2005 20 nieuwe shop-in-the-shops te openen. Bovendien moet het aantal identity corners in de Benelux en Duitsland stijgen naar 130. Esprit Home levert woningtextiel en accessoires als gordijnen, jaloezieen, tafeldecoratie, lampen, karpetten, kussens en verf. De collectie onderscheidt zich door de goede combinatiemogelijkheden, trendy design en hoge kwaliteit. Retailers krijgen de collecties van Esprit Home geleverd met een presentatiemodel dat speciaal ontwikkeld is voor kleine vloeroppervlakken. Esprit telt 4.000 werknemers in 44 landen en boekte in 2002 een omzet van 1,09 miljard euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!