Belgen raken opgewonden door Ikea

Ikea is volgens de Belgen de meest opwindende winkel, volgens een grootschalig marketingonderzoek. Mercedes beschouwen de Belgen als de meest plichtsgetrouwe auto, de rechtse politicus Filip De Winter is voor de Belgen “”het meest agressieve merk”.

Uit het onderzoek naar de perceptie van 216 merken bij 10.000 consumenten blijkt ook dat Delhaize “verantwoordelijkheid” uitstraalt, Metro “eenvoudig” is en Saab “voorzichtig”.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!