Perrier wil sprankelend imago

Het beroemde watermerk Perrier gaat in een reclamecampagne spelen met de eigen naam om het oubollige imago af te schudden. Via zogenaamde “merckfucks”, woordspelingen op de werknaam, die het suffix –ier gebruiken, haalt Perrier zichzelf over de hekel. De woorden Luckier, Crazier, Prettier en Riskier, zijn steeds Engelse comparatieven en komen op etiketten, stickers, ansichtkaarten en paraplu’s.

Grappen maken over een zorgvuldig opgebouwd imago vinden niet iedereen een goed idee.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!