“V&D groeit uit tot mini-winkelcentrum”

Warenhuisketen V&D heeft na moeilijke jaren de revival ingeluid door samenwerking met ketens als Dixons en Intersport. Kledingmerken als Esprit, Benetton, Wrangler en Street One hebben op de winkelvloer van V&D soms zelfs een eigen kassa en eigen personeel. Ook een cosmeticamerk vormt binnenkort een shop-in-shop in de warenhuisketen.

De shop-in-shops zijn geen ontmanteling van de formule. “V&D behoudt de huismerken als Soho, Essentials en Yes or No”, stelt Saskia Eveleens, manager merken bij V&D. “Het gaat om de combinatie en bezoekers reageren daar enthousiast op”.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!