Albert.nl breidt uit

De internetwinkel van Albert Heijn gaat sterk uitbreiden. Het assortiment wordt uitgebreid met verse producten en met non-food, zoals dvd’s en boeken. Ook worden de bezorgtijden verruimd. “Veel klanten zouden de boodschappen wat later willen ontvangen. Daar komen we begin volgend jaar aan tegemoet”, aldus John Traas, algemeen directeur van Albert.nl. Door het track and trace systeem, waarbij door chips in de bezorgkratten de goederenstroom kan worden gevolgd, kan nauwkeurig worden vastgesteld of boodschappen binnen de met de klant afgesproken tijd zijn bezorgd. Volgens Traas ziet Albert Heijn de internetwinkel als één van de manieren om haar klanten te bedienen en behoort Albert.nl, ondanks het feit dat het de komende jaren nog verliesgevend zal zijn, tot de kernactiviteiten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!