Vodafone mikt op vaste net consumenten

Met de overname van The Network Factory, die Vodafone donderdag zal aankondigen, geeft het bedrijf invulling aan de strategie om vast en mobiel te integreren. ‘Door deze overname kunnen we zowel vaste als mobiele communicatie geïntegreerd aanbieden’, zegt Jeroen Hoencamp, directeur zakelijke markt van Vodafone.

Het telecombedrijf gaat zich in eerste instantie vooral richten op de zakelijke markt, maar denkt nadrukkelijk ook na over de consumentenmarkt. In Duitsland heeft het telecombedrijf al een product onder de naam ‘Zu Hause’ succesvol in de markt gezet, waarbij consumenten zowel vaste als mobieletelefoniediensten kunnen afnemen bij Vodafone.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!