Hoogenbosch Retail Group gaat over op RetailBreedBand van TNF

Bij alle vestigingen van de Hoogenbosch Retail Group wordt binnenkort RetailBreedBand van The Network Factory (TNF) aangelegd. Afgelopen dinsdag is het contract hiervoor getekend.

Hoogenbosch Retail Group richt zich met de formules Dolcis, Manfield, Invito en PRO sport op de Nederlandse schoenenmarkt met in totaal 230 winkels op A-1 locaties. Er zijn ongeveer 2100 mensen werkzaam bij Hoogenbosch.

RetailBreedBand is het Retailproduct van TNF dat alle winkels ontsluit in een veilig gesloten netwerk waar het betalingsverkeer over wordt afgewikkeld. Ook kassacommunicatie, alarmtransmissie, streaming muziek, internettoegang, narrow casting, etc. wordt hiermee mogelijk gemaakt op de winkelvloer.‘Vanaf het eerste moment dat ik contact kwam met TNF had ik er een goed gevoel bij. Vooral de pragmatische aanpak sprak mij aan’, zegt Cees de Kort, IT manager bij de Hoogenbosch Retail Group.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!