Lidl geeft startschot van mode-offensief 

Lidl geeft startschot van mode-offensief 

Fotomodel Heidi Klum heeft voor Lidl een eigen kledingcollectie ontwikkeld. De supermarktketen spreekt van een fashionoffensief waarmee het zijn kledingassortiment ‘blijvend opwaardeert’.

Een onderdeel daarvan is de ‘Lidl Fashion Week’, een voor de lange termijn ontwikkelde campagne waarmee Lidl zijn modecollecties presenteert. In de modeweek, die een paar keer per jaar in alle winkels wereldwijd en online wordt gehouden, presenteert Lidl de nieuwe collecties in zijn supermarkten. De samenwerking met Heidi Klum vormt hiervan het startpunt. De exclusieve collectie van het model wordt eind dit jaar gelanceerd.

Met de door Klum ontworpen collectie wil Lidl ‘high-end, maar toch betaalbare kleding’ verkopen. De supermarktketen spreekt van een ‘veelzijdige collectie met modieuze trends’.

Klum ontwierp eerder onder meer schoenen voor Birkenstock en lingerie voor Victoria’s Secret. Lidl verkoopt sinds 2014 kleding in Nederland.  

Reacties

De volgende stap in blurring? Nu maar afwachten wanneer C&A groenten en fruit gaat verkopen ...

Geplaatst door Jan Janssen op 6 juni 2017 om 11:50

Als er een gat in de markt is, waarom zou je er niet inspringen?
Lidl stijgt boven haar concurrenten uit en blijft deze stijgende lijn doorzetten.
V&D had ook supermarkten, Hema verkoopt ook voeding met succes.
Concurrentie is goed voor de kwaliteit en de prijs.
De beste en slimste wint.

Geplaatst door Bert de Fijter op 6 juni 2017 om 13:45

Laatste nieuws









RetailTrends