We vertrouwen inmiddels misschien wel meer op algoritmen dan op onze collega’s en zonder geavanceerde data en een goed draaiende, gepersonaliseerde webshop ben je tegenwoordig nergens. De continue veranderingen vragen veel van retailleiders. Ahold Delhaizetopman Wouter Kolk en Carsten Klomp, voormalig techkopstuk bij HEMA, vertellen hoe zij de koers uitzetten in dat turbulente speelveld.

Dit is een premium artikel

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

De voordelen van ons membership

✔ Je ontvangt alle edities van RetailTrends Magazine (zowel print als digitaal)
✔ Toegang tot alle exclusieve retailcontent van RetailTrends.nl
✔ Deel je membership met 10 collega’s die online mee kunnen lezen
✔ Neem deel aan webinars met retailexperts
✔ Korting op RetailTrends-events

Deel dit artikel

Reacties

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Log in of maak gratis een account aan.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!