ACA ziet omzet stijgen

Fashion retail software-bedrijf ACA heeft het afgelopen jaar de omzet met vijftien procent zien stijgen tot elf miljoen euro. “Na drie jaar van investeren in een nieuwe, innovatieve omgeving op basis van het Microsoft Dynamics platform, is 2007 het jaar geweest waarin hiervan de vruchten werden geplukt”, aldus het persbericht van het bedrijf.

Het afgelopen jaar heeft ACA zo’n zestig nieuwe klanten geworven. Er zijn bijna 500 Retailium Openstore kassasystemen verkocht en ongeveer 300 oude kassasystemen zijn omgezet naar het gebruiksvriendelijke Openstore.

ACA heeft haar pijlen gericht op een verdere groei in Nederland en België op basis van integrale software. Met onder andere het unieke etiketnummer als onderscheidend vermogen verwacht ACA haar positie de komende jaren nog verder te verstevigen.

Het persbericht lezen? Klik hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!