AH voert nieuwe slogan

Supermarktconcern Albert Heijn komt vandaag met een nieuwe slogan: ‘Gewoon bij Albert Heijn’. De slogan prijkt op de achterkant van 150 vrachtwagens en vervangt ‘Het grote voordeel van Albert Heijn’.

“De nieuwe slogan sluit beter aan bij onze missie: het alledaags betaalbaar, het bijzondere bereikbaar”, verklaart AH-woordvoerder Jan-Christiaan Hellendoorn. De keten wil via deze nieuwe campagne consumenten laten weten dat klanten onder meer voor de meeste keuze in A-merken, de kleinste prijsjes en de langste openingstijden bij Albert Heijn moeten zijn.

Reacties 1


Martie Griep 21 mrt, 16:11

De woorden "druk druk druk" zouden in deze tijd vervangen moeten worden in " kuch kuch kuch" en toch je boodschappen in huis,
Of is dat "te gek"?

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!