Narrowcasting congres druk bezocht
Gepubliceerd op 18 februari 2005 om 00:00
Deze week vond in Culemborg het congres Narrowcasting & Instore Media plaats. Dit (gratis) congres werd bezocht door ongeveer 280 belangstellenden. Sprekers waren onder meer Bram Nauta van Popai, Frank Schoeman van SVT Branding & Design Group en technology user Adam Curry. Het congres werd voor de eerste keer georganiseerd door Heliview. Gezien de positieve reacties van zowel bezoekers, sponsoren als organisatie zal dit congres vrijwel zeker volgend jaar een vervolg krijgen. Software AG introduceerde tijdens het congres Narrowcasting & Instore Media haar verbrede productenportfolio voor Narrowcasting. Software AG beantwoordt hiermee aan de stijgende vraag in de verschillende markten naar narrowcasting toepassingen. "Vorig jaar is Software AG gestart in het retailsegment. Gebruikmakend van de nieuwste schermtechnologie streeft men in winkels naar een verlenging van het winkelbezoek en uiteindelijk meer bestedingen", aldus Huub Janse, Managing Director bij Software AG Nederland BV.
Reacties 0