‘KPN ontkent grote storing pinbetaling’

Voor de tweede keer in korte tijd was gisteren sprake van een grote landelijke pinstoring. Daardoor groeit de irritatie over de rol van KPN bij het afwikkelen van pinbetalingen. “Het moet beter”, aldus een woordvoerder van Currence. Bij KPN was gisteren niets bekend van een landelijke storing bij pintransacties, zo verzekerde een woordvoerder tegenover de Telegraaf. “Als dat het geval is, wordt bij ons meteen een crisisteam gevormd. En dat is nu niet het geval”, aldus de woordvoerder.

De betrokken partijen konden gisteravond nog geen duidelijkheid geven over de omvang van de jongste storing, maar volgens de Currence-woordvoerder ging het ‘zeker niet om een of twee apparaten die eruit liggen’. En volgens Equens, de verwerker van de pinbetalingen, is ‘honderd procent duidelijk dat de fout bij KPN zit’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!