Supers verwachten iets meer omzet met Pasen

Nederlandse supermarkten rekenen op een lichte omzetgroei met Pasen. Verwacht wordt dat meer mensen de Paasdagen thuis zullen vieren. Dat stelt onderzoeksbureau GfK.

De omzet van de supermarkten groeide na een sterke maand januari in de eerste helft van februari licht, concludeert het bureau.

Albert Heijn heeft met zijn actie met de voetbalplaatjes inmiddels meer succes dan met de Smurfenactie van begin 2008. De keten trok vele tienduizenden huishoudens met kinderen extra en ook besteedden mensen meer aan boodschappen om meer plaatjes te kunnen bemachtigen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!