Na bijna een kwart eeuw Jan Linders maakte Anita Wetterhahn-Reijnen een jaar geleden de overstap naar Jamin. Het merk is opgepoetst en de winkelformule stevig onder handen genomen. De ambities van de snoepformule, die dit jaar 125 jaar bestaat, reiken sky-high: over vijf jaar moet het aantal winkels zijn verdubbeld naar driehonderd.
Anita Wetterhahn-Reijnen groeide op als boerendochter in een klein Limburgs dorpje. Na de heao in Sittard en functies bij Procter & Gamble en De Gelderlander kwam ze in 1983 bij Jan Linders terecht, waar ze in 24 jaar opklom van inkoper tot commercieel directeur. In het voorjaar van 2007 begon het te kriebelen en een telefoontje van oud-collega Carel van Bemmelen, die net Jamin had overgenomen, deed haar besluiten het warme nest te verlaten en te kiezen voor een nieuwe uitdaging.
In het februarinummer van RetailTrends vertelt algemeen directeur Wetterhahn-Reijnen openhartig over het vertrek bij Jan Linders en haar vergaande plannen met verwenfomule Jamin. Zo moet vooral het merk Jamin weer van een stevige glans worden voorzien en worden ook de winkels flink onder handen genomen.
Via sales@retailtrends.nl kunt u een gratis proefexemplaar van RetailTrends aanvragen. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier.
Ambities Jamin liggen sky-high
Gepubliceerd op 16 februari 2009 om 00:00
Reacties 0