McDonald’s sleept stripclub voor de rechter

Een Zweedse stripclub heeft McDonald’s tegen zich in het harnas gejaagd. Volgens het fastfoodconcern lijkt het logo te veel op van dat van McDonald’s.

Eigenaar Dragan Bratic van de club in het Zweedse Edsvära houdt er een andere mening op na. “Ons logo heeft niets met McDonald’s te maken. Het onze heeft twee borsten met tepels als logo. Dat kan iedereen duidelijk zien.”

Bratic stelt dat het logo gebaseerd is op een foto in een Japans tijdschrift. “Ik zag in het blad een foto van twee borsten. Daar werd ik door geïnspireerd.” Verder stelt hij dat de Mc in McDragan niet staat voor de Mac van McDonald’s maar dat het een afkorting is van motorecycle. “Ik ben niet Iers maar Joegoslavisch. En ik verkoop geen hamburgers maar live striptease.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!