Philips wist al een jaar van gevaar Senseo
Gepubliceerd op 16 april 2009 om 00:00
Toen bij het elektronicaconcern destijds de brokstukken van verschillende koffiezetters terugkwamen, drong het bij Philips door dat er iets goed mis was met enkele modellen van het apparaat. Philips maakte de problemen met de Senseo pas dinsdag openbaar en riep een terughaalactie in het leven.
Het concern werd gisteren massaal benaderd door bezorgde Senseo-bezitters die probeerden na te gaan of hun apparaat tot de risicomodellen behoort. De terugroepactie verloopt vooralsnog chaotisch. De website was woensdag overbelast, het telefoonnummer heel moeilijk bereikbaar en de informatie aan de klanten strookt niet met wat het bedrijf had aangekondigd.
Fabrikant Philips laat weten er alles aan te doen de capaciteit uit te breiden. “Wij verontschuldigen ons en vragen aan de klanten even geduld te hebben en desnoods over een paar dagen opnieuw te proberen.”
Reacties 0