Storing veroorzaakt chaos bij Tesco

Een computerstoring heeft maandag voor chaotische taferelen gezorgd bij Tesco. In 150 supermarkten kon drie uur lang niet worden afgerekend. Boze klanten lieten daarop volle karretjes achter in de winkel. Concurrenten profiteerden er gretig van, aldus de Britse krant The Mirror.

De storing zorgde voor enorme rijen bij de kassa’s. Een routinecontrole van het it-systeem was de oorzaak van de problemen.

De storing gebeurde op de dag dat een nieuwe klantenkaart werd geïntroduceerd. Volgens de Britse media kost de storing Tesco miljoenen Britse ponden. De marktleider heeft inmiddels zijn excuses aangeboden aan de klanten voor de overlast.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!