Supermarkten promoten Hollandse paprika

De paprikapromotiecampagne Colourfultaste van P8 wordt verder uitgerold. In Nederland zullen naast C1000 ook Plus, Deen en Coop deelnemen. Ook met de Duitse supermarkten Edeka en Familia zijn contracten gesloten, aldus het Agrarisch Dagblad.

Het paprikacollectief onderhandelt met nog eens vijf Nederlandse en acht Duitse ketens. In totaal nemen 225 Nederlandse en zo’n 700 Duitse supermarktvestigingen deel aan de campagne.

In 75 C1000-winkels loopt de campagne al. Deze campagnes eindigen medio juni. Daarna nemen de andere winkelformules de campagne over. De Duitse campagne zal naar verwachting volgende week beginnen. Beide campagnes duren zeker tot eind juli.

De Colourfultaste-campagne promoot de Nederlandse paprika. Het product ligt in Colourfultaste-verpakking in de winkelschappen. Daarnaast zijn er dagelijks winkeldemonstraties.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!