Jumbo: effect prijsactie boven verwachting

Het effect van de prijsactie die supermarktbedrijf Jumbo vorige week woensdag startte, is boven verwachting. Dat stelt een woordvoerster van Jumbo dinsdag. “Zowel de omzet als de klantenaantallen waren hoger dan normaal.” Precieze cijfers wil Jumbo niet geven.

Jumbo verlaagde de prijs van een groot aantal veel verkochte producten, zoals Coca-Cola. Enkele ketens, waaronder Nettorama en Dirk van den Broek volgden meteen. Volgens sommige deskundigen heeft Jumbo daarmee de aanzet gegeven tot een nieuwe prijzenoorlog. Jumbo heeft in Nederland 120 vestigingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!