Assortiment Lidl steeds luxer

Het productaanbod van de Duitse prijsvechter Lidl wordt steeds luxer en uitgebreider en de uitgaven aan reclame zijn het dubbele van die van concurrent Aldi. Dat schrijft Het Financieele Dagblad woensdag. “Door uitbreiding van het assortiment en toevoeging van nieuwe productgroepen zoals tijdschriften spreken we een steeds grotere doelgroep aan”, aldus Lidl Nederland.

De toevoeging van tijdschriften, kreeft en biologische specialiteiten is internationaal gezien vrij rigoureus, vindt retailkenner Jan Willem Grievink. “Ze hebben ruim drie keer zoveel producten als Aldi.” Lidl schuift in zijn ogen op naar een quality-discounter: een luxe winkel met de systemen van een hard discounter.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!