Consumentenbond tegen huidige reclamecode levensmiddelen

De Consumentenbond vindt dat de huidige reclamecode voor levensmiddelen niet voldoet. De code is door de levensmiddelenfabrikanten opgesteld. De fabrikanten willen de code nu onderbrengen bij de Stichting Reclame Code Commissie. De Consumentenbond is daar tegen. Als de code door de Reclame Code Commissie wordt overgenomen, zal de bond uit deze commissie stappen. “Het is nu nog niet aan de orde. Maar als er een code wordt overgenomen waar wij niet achter staan, dan stappen we eruit”, aldus een woordvoerder van de Consumentenbond. De bond vindt de code te weinig concreet. “We missen meetbare regels”, aldus de Consumentenbond.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!