Supermarkt TV, het netwerk van instore media-bedrijf POSTV, wordt uitgebreid met 45 winkels van PLUS. Daartoe gaat het bedrijf een samenwerking aan met MediaHotspots, eigenaar en exploitant van het netwerk in de PLUS-winkels.
De samenwerking brengt het totaal aantal beeldschermen op de Nederlandse supermarktvloeren en bij de kassa’s op 1700. De 245 aangesloten supermarktlocaties krijgen wekelijks ruim 3,5 miljoen shoppers over de vloer.
De verkopen van de producten die op de schermen worden vertoond nemen vijftien procent toe, zo claimt POSTV op basis van onderzoek van bureau Nielsen.
De schermen hangen inmiddels in 121 winkels van Coop en Supercoop, 66 PLUS-winkels, dertig C1000’s, twaalf Super de Boer-winkels, negen Golff’s, vijf Jumbo’s en twee MCD-winkels.
Supermarkt TV bij meer filialen PLUS
Gepubliceerd op 13 oktober 2009 om 00:00
Reacties 0