Vrouw doet maandelijks één miskoop

Bijna driekwart van de Nederlandse vrouwen doet maandelijks een onvervalste miskoop. Vijftig procent van de vrouwen geeft menstruatie hier de schuld van. Dat blijkt uit onderzoek van weekblad Flair en MijnMiskoop.nl.

De dames voelen zich erg schuldig (62 procent) na een aankoop waar ze achteraf niet blij mee waren. Zestig procent kiest ervoor de miskoop te verzwijgen voor manlief.

Miskopen vinden vooral in fysieke winkels plaats (75 procent). Vooral met het kopen van kleding gaan vrouwen veelvuldig de mist in. Terwijl de aankoop van een tas juist nauwelijks voor teleurstellingen zorgt (één procent).

Bijna de helft van de ondervraagden (47 procent) laat haar miskopen lekker in de kast liggen. Negentien procent schenkt ze aan een goed doel en veertien procent geeft ze weg.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!