Supers stunten meer met vlees

Vlees wordt door supermarkten steeds vaker ingezet in reclames en prijsacties. Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau PCNDATA, meldt FoodHolland.nl. Met name C1000 en Albert Hein stunten vaker met vlees.

De supermarkten zetten daarbij vooral in op prijsacties. In het tweede kwartaal van 2009 steeg het aantal acties met vijftien procent, in vergelijking met dezelfde periode een jaar terug.

PCNDATA verzamelt en verwerkt wekelijks de folderaanbiedingen van alle Nederlandse en Belgische supermarkten in een online database.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!