Groenteman gaat actie ondernemen om zich te onderscheiden

De Commissie AGF-Detailhandel van het HBD gaat consumenten meer actiematig benaderen om hen te stimuleren aardappelen, groenten en fruit in de groentewinkel en op de markt te kopen. In de collectieve promotiecampagne `Je koopt `t lekkerst bij De Groenteman` komen vier actieweken centraal te staan: de Hollandse aspergeweken, zonnige zomerfruitweken, bijzondere feestweken en de stevige stamppotweken van De Groenteman. De actieweken worden onder de aandacht gebracht via de huis-aan-huisbladen, advertenties in weekbladen (Libelle, Vriendin, J/M) en promotiemateriaal op het verkooppunt. De campagne is gericht op consumenten van 35 tot 49 jaar met kinderen. Deze groep past goed bij de waarden waarmee de groenteman zich onderscheidt, namelijk kwaliteit, advies, persoonlijke aandacht en verantwoorde voeding. Groentemannen kunnen ook zelf bijdragen aan het succes van de campagne door op de actieweken in te spelen met verkoopacties rondom de producten. Verder wordt de groenteman ook nog geholpen door de nieuwe site www.degroenteman.nl, die begin april online gaat en onder meer informatie bevat over de actieweken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!