Groenteman gaat actie ondernemen om zich te onderscheiden
Gepubliceerd op
15 april 2005 om
00:00
De Commissie AGF-Detailhandel van het HBD gaat consumenten meer actiematig benaderen om hen te stimuleren aardappelen, groenten en fruit in de groentewinkel en op de markt te kopen. In de collectieve promotiecampagne `Je koopt `t lekkerst bij De Groenteman` komen vier actieweken centraal te staan: de Hollandse aspergeweken, zonnige zomerfruitweken, bijzondere feestweken en de stevige stamppotweken van De Groenteman. De actieweken worden onder de aandacht gebracht via de huis-aan-huisbladen, advertenties in weekbladen (Libelle, Vriendin, J/M) en promotiemateriaal op het verkooppunt. De campagne is gericht op consumenten van 35 tot 49 jaar met kinderen. Deze groep past goed bij de waarden waarmee de groenteman zich onderscheidt, namelijk kwaliteit, advies, persoonlijke aandacht en verantwoorde voeding. Groentemannen kunnen ook zelf bijdragen aan het succes van de campagne door op de actieweken in te spelen met verkoopacties rondom de producten. Verder wordt de groenteman ook nog geholpen door de nieuwe site www.degroenteman.nl, die begin april online gaat en onder meer informatie bevat over de actieweken.
Reacties 0