Ben Mandemakers ziet volop groeikansen voor De Mandemakers Groep (DMG). De ceo/eigenaar van het bedrijf met formules als Mandemakers Keukens, Keuken Kampioen en Morres Wonen ziet een groeipotentie van tien tot vijftien procent. Mandemakers zegt dit in het juninummer van RetailTrends, dat vandaag is verschenen.
“We hebben de organisatie, een sterk fundament en ons bedrijf is financieel gezond. En we hebben de wil”, zegt Mandemakers, die meer gaat mikken op de ‘familieklant’. “Momenteel sprokkelen consumenten hun huisraad, meubels, keukens en sanitair overal bij elkaar. Ik voorzie voor DMG de rol dat wij het hele huis kunnen inrichten bij de consument.”
De klant zal niets merken aan de voorkant, stelt Mandemakers in RetailTrends. “Die shopt voor zijn gevoel nog steeds bij verschillende formules. Dat is ook wat de klant wil: die wil kunnen kiezen en rondshoppen. Maar onderaan de streep shopt hij bij DMG.”
De groeiambities van DMG zijn dit jaar concreet te zien bij de formule Sanidirect, die telt nu drie winkels. Dit en volgend jaar komen daar tien vestigingen bij. Ook is de formule gestart met een webwinkel. Eerder lanceerde Mandemakers onder meer de internetshops Saniweb.nl, Apparatenkampioen.nl.
In RetailTrends 6 leest u het interview met Ben Mandemakers op pagina 26 t/m 29.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Mandemakers wil hele huis consument inrichten
Gepubliceerd op 4 juni 2010 om 00:00
Reacties 0