Librium lijft deel netwerk POSTV in

Leverancier van digital signage-oplossingen Librium heeft zijn portfolio uitgebreid met vier nieuwe netwerken. Dat meldt Adformatie vandaag. Het meest opvallend is dat de tweehonderd supermarkten die POSTV in zijn beheer had, voortaan door Librium.tv worden geëxploiteerd.

Daarnaast gaat het om 350 watertapinstallaties met tv-schermen van TENQ, 225 health & fitnessclubs en de grote videowall aan de buitengevel van de Heineken Music Hall.

Librium heeft afscheid moeten nemen van het eerste grote Nederlandse digital out of home kanaal bij McDonald’s. Deze valt weg, zo maakte RetailNews eerder deze week bekend.

Met de uitbreiding van de netwerken is Librium.TV exploitant op in totaal ruim 3.200 locaties, met 8.623 tv-schermen. Librium.TV zegt komend jaar een sterke groei te verwachten in het aantal locaties en bereik.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!