M&S Mode wil tijd en geld besparen

Nederlandse modeketen M&S Mode is haar werkprocessen rond visual merchandising, collectievisualisatie en productfotografie aan het te stroomlijnen. De modeketen heeft hiervoor in september IShopShape, leverancier van softwareoplossingen voor de modebranche, in de hand genomen.

M&S Mode heeft ongeveer 450 winkels in Europa. De keten had tot voor kort twee mensen in dienst, die zich bezig hielden met de internationale visual merchandising. Omdat de winkelpresentatie elke week verandert, nam de werkdruk in hoog tempo toe. M&S Mode startte een uitgebreid onderzoek naar de verschillende oplossingen en kwam uit bij de producten van iShopShape. Dit zijn Mockshop voor het stroomlijnen van winkelinrichtingsprocessen, Sampleroom als besluitvormings- en storyboardtool voor het visualiseren van de collectie, en de nieuwe StyleShoots-oplossing voor de productfoto's.

"StyleShoots is een enorme verbetering omdat we hiermee we in veel minder tijd shots van betere kwaliteit kunnen maken”, aldus Marit Zijderlaan, visual merchandising-specialist bij M&S Mode. Met Mockshop hebben we de mogelijkheid duidelijke en uiterst professionele winkelindelingen te maken die voor onze winkelmedewerkers echt gemakkelijk te begrijpen zijn. Hierdoor krijgt het merk M&S Mode een uniforme uitstraling in al onze winkels in heel Europa."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!