Hubo komt met klusmagazine

Doe-het-zelfketen Hubo introduceert een eigen tijdschrift, dat huis aan huis verspreid gaat worden. De formule onderging onlangs een restyling en wil naar eigen zeggen via het blad zijn sterke punten onder de aandacht brengen.

Hubo telt zo’n tweehonderd vestigingen in Nederland. Het zogenoemde tijdschrift De Klussy moet met een oplagen van één miljoen exemplaren alle (potentiële) klussers binnen dit verspreidingsgebied bereiken.

In De Klussy legt de formule de nadruk op formulepijlers als vakmanschap, professionaliteit, een persoonlijke benadering en informatieverstrekking van hoog niveau. “Dit magazine moet ertoe bijdragen dat klanten keer op keer terugkomen”, stelt Hans van Hooren, manager marketing en communicatie DGNretail.

Het magazine is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Pluspoint.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!