Urban Outfitters draait op volle toeren

Urban Outfitters heeft vijf vruchtbare jaren achter de rug. De retailer verdubbelde haar verkopen in de afgelopen vijf jaar, opende winkels van haar verschillende merken: Urban Outfitters, Anthropologie, Terrain en Free People en is zelfs van plan duizend nieuwe banen aan het bestand van haar hoofdkantoor toe te voegen. In 2010 opende de retailer wereldwijd 46 winkels en is van in 2011 plan vijftig tot 55 winkels te openen.

Ook op internet is de retailer actief. Urban Outfitters onderhoudt contact met haar klanten via Facebook, waar de retailer 1,5 miljoen fans heeft, via Twitter, blogs en haar eigen websites. Het bedrijf trok tussen november en januari 35 miljoen bezoekers op haar site. Op het hoofdkantoor is extra ruimte vrij gemaakt om de online ontwikkelingen bij te kunnen benen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!