Jimmy Choo: vijftig vestigingen in China

Jimmy Choo gaat nadrukkelijk inzetten op de Chinese markt. Het luxe schoenenmerk telt in het land momenteel twee winkels, maar als het aan oprichtster Tamara Mellon ligt zijn dat er in 2016 tenminste dertig. “Het land heeft de potentie om zeker vijftig winkels te openen”, aldus Mellon.

Op dit moment heeft Jimmy Choo in China een winkel in Beijing en in Shanghai. De vestigingen lopen goed. “De winst van ons bedrijf in China steeg het afgelopen jaar met honderd procent in de winkels die we hier nu al hebben", weet Mellon. Het labelt opent eind dit jaar in Nanjing de derde Chinese winkel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!