Pathé krijgt concurrentie van nieuwe keten

De Nederlandse bioscoopbranche krijgt er een concurrent bij. Tien bioscopen in onder meer Utrecht, Enschede en Rotterdam hebben nu de naam Wolff met de stadsnaam erachter.

Daarnaast experimenteert de keten met diverse zelf ontwikkelde horecaformules binnen de vestigingen. Zo wordt in het vrij toegankelijke deel van de bioscoop in Enschede een koffieformule gelanceerd en is er een pilot met een gamecafé. In de vestiging in Groningen loopt een proef met een restaurant.

De keten ziet vooral groeimogelijkheden in nieuwbouw, ‘omdat dat makkelijker gaat dan overnemen, want er komt maar af en toe iets op de markt. De spoeling wordt dunner’. Zo bouwt Wolff complexen in Utrecht en in Dordrecht. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!