Subway wil groeien in Nederland

De Amerikaanse broodjesketen Subway wil in vier jaar tijd ruim tweehonderd nieuwe Nederlandse vestigingen openen. “De Nederlandse markt is interessant voor ons vanwege de heersende broodcultuur”, zegt Hans Koens, woordvoerder voor de Nederlandse Subway restaurants. “Veel Nederlanders ontbijten en lunchen van oudsher met brood.” Volgens Koens sluit het concept waarbij de klant zelf zijn broodje kan samenstellen hier goed op aan.

Momenteel heeft Subway 91 restaurants in heel Nederland. In 2015 wil het bedrijf de teller op driehonderd hebben staan.

Franchisenemers van Subway worden persoonlijk begeleid door een ervaren Subway ondernemer, die helpt bij zoeken naar een geschikte locatie, de onderhandelingen met de verhuurder, de inrichting van het restaurant en het opzetten van de bedrijfsvoering. “De ervaring leert dat deze begeleiding vele beginnersfouten voorkomt”, aldus Koens.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!