Nespresso start samenwerking Kiala en PostNL

Nespresso heeft haar distributienetwerk uitgebreid, om haar bereikbaarheid te vergroten. Klanten van het koffiemerk kunnen vanaf mei hun bestelling afhalen bij één van de 2100 PostNL punten. Ook kunnen zij terecht bij een van de vierhonderd Kiala punten in Nederland of hun bestelling laten leveren waar ze willen.

Er bevindt zich een PostNL en Kiala punt binnen een straal van drie tot vijf kilometer van ieder huishouden in Nederland. Klanten die online een bestelling doen kunnen hun aankoop op de voet volgen en krijgen een sms, email of telefoontje, zodra het product op het leveringspunt is aangekomen.

Met de uitbreiding van haar netwerk en services, zegt Nespresso in te spelen op de wensen en de actieve levensstijl van de consument. “Op deze manier proberen we bij te dragen aan het vinden van een beetje rust in de hectiek van alledag”, aldus managing director Benelux Alexander Schoenegger.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!