AH 'niet ontevreden' over bol.com-afhaalpunt

Klanten van bol.com kunnen sinds een kleine drie weken hun online bestelling bij Albert Heijn-filialen afhalen. De test bij zestig winkels van de supermarktketen loopt naar redelijke tevredenheid, liet algemeen directeur Sander van der Laan van AH donderdag doorschemeren tijdens het Najaarscongres van EFMI Business School, meldt Distrifood.nl

Bij de beste AH XL zijn vorige week maandag 25 pakketjes opgehaald, aldus Van der Laan. "Het is weliswaar onze beste winkel als het gaat om de pakketjes, maar wij zijn allesbehalve ontevreden. En u kunt zelf wel uitrekenen hoeveel pakketjes dat per week en per jaar zijn."

De komende periode wordt bekeken of de afhaalpunten voldoen aan de wensen van klanten, maar het staat nu al vast dat in de loop van volgend jaar een groot deel van de overige winkels van Albert Heijn ook een bol.com-afhaalpunt krijgen.

Bestellingen voor 22:30 uur gedaan, liggen meestal de volgende dag na drie 's middags in de winkel. Zodra de bestelling klaar ligt ontvangt de klant een e-mail. Artikelen kunnen binnen dertig dagen geretourneerd worden in de supermarkt.

In de nieuwe editie van RetailTrends gaat managing director Daniel Ropers van bol.com in een interview in op de samenwerking met Albert Heijn. Hij stelt dat bij de samenwerking met andere winkelformules van Ahold consumentengemak centraal staat. Nog geen abonnee? Klik hier.

Eerder: Bol.com afhaalpunten bij Albert Heijn

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!